keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Vaikeaa löytää joulumieltä.

Joulu lähestyy. Ihmiset hössöttää jouluostoksineen, -koristeluineen ja -ruokineen. Joka puolella soi joululaulut ja maakin on valkea, ainakin täällä meidän kotinurkilla. Oon sairaslomalla, joten mulla olis mahdollisuus fiilistellä joulurauhaa ja joulun tunnelmaa ihan täysillä. Silti mun on tosi vaikeaa löytää joulumieltä itsestäni. Joulun lähestyminen tarkoittaa samalla, että myös sairaslomani lähestyy loppuaan. Tiedän, että olis varmaan viisautta palata jo töihin, koska mitä pidempään oon töistä poissa, sitä isommaksi kasvaa kynnys töihin palaamiseen. Silti tuntuu, etten halua vielä, en ole vielä valmis. Nautin ehkä vähän liikaakin kotona olemisesta ja siitä, kun saa vaan olla ilman sen kummempia velvollisuuksia. Add-ihmisenä kaikenlaiset velvollisuudet ahdistaa jo itsessään, saati kun siihen soppaan lisää masennuksen ja uupumuksen. Mut toisaalta, ehkä juuri siksi tuntuu, että sairasloma ei saa loppua vielä, koska nyt vasta oon alkanut nauttimaan siitä paremmalla omallatunnolla. Vaikkakin nyt tunnen huonoa omatuntoa siitä, etten tunne huonoa omatuntoa sairaslomasta. Voi Luoja! :'D


Tänään pitäis kuitenkin käydä töissä. Meillä on niihin työyhteisön ongelmiin liittyen yhteinen työyhteisön työnohjaus, johon mun toivottiin osallistuvan. Kovasti kyllä painotettiin, että jos ahdistaa niin saan jättää sen väliin. Kuitenkin itsekin koen tärkeäksi, että kaikki olis siellä paikalla, joten menen ja toivon ahdistuksen pysyvän kurissa. Voihan se olla, että hyvällä tuurilla se on tosi hyvä kokemus ja helpottaa mun töihin paluuta, ehkä jopa kannustaa siihen? Toivossa on hyvä elää. Wish me luck! :)

3 kommenttia:

  1. Riippuu varmasti paljon työpaikasta ja kouluttajasta, mutta mun mielestä ainakin henkilökohtainen työnohjaus oli tosi mielenkiintoista ja kannustavaa! Oon elämäni ensimmäisessa ns. kunnon työpaikassa omalla alalla (joka ei ole tilapäinen kesätyö tai osa-aikahoma), ja ammatillinen itsetunto nyt on vähän vielä olematon, niin tuolta ohjauksesta sai paljon vinkkejä ja motivaatiota :) Toivottavasti saatte ohjauksesta apua, uskoisin sen olevan tosi hyödyllinen juurikin tuollaisessa tilanteessa, jos työyhteisön sisällä on ongelmia.

    VastaaPoista
  2. Moi Mira-Susanna! Kiitos kommentista, tuo työyhteisön työnohjaus oli kyllä tosi hyvä juttu. Puhdisti ilmapiiriä ja ollaan nyt saatu välit sen yhden työkaverinkin kanssa selvitettyä, kun järjestettiin vielä meidän välille oma keskustelu. Toivoisin, että voisin saada myös ihan omaa työnohjausta, mutta sijaisille ei meillä valitettavasti sellaista järjestetä :/ Toivottavasti joskus pääsen sitäkin kokeilemaan, on varmaan tosi hyödyllistä! :)

    VastaaPoista
  3. Uskon, että kukaan, joka omistaa 100% sydämestäsi, kannattaa taistella. Kyllä, olen ylpeitä, koska en ole koskaan noudattanut joitain

    vanhempiensa negatiiviset neuvot, kun olin noin naimisissa. Sota oli meidän kahden perheemme, sitten mieheni välillä

    oli hänen äitinsä pentu, hänen perheenjäsenet käyttivät häntä paljon, ettei hän voi tehdä mitään päätöstä kuulematta niitä. Mitä

    yllätti eniten oli hetki 36-vuotias mies etsii vanhempansa ja jotkut perheenjäsenet suostumuksen ennen dating joku,

    pahin tapaus, kun hänet kehotettiin tuomaan minut kotiin kotiin Rampartissa New Orleansissa, oli vaarallista

    hyväksyä tällainen kutsu. Perheemme välinen sota alkoi, kun hän lopulta ehdotti (se oli noin 4 vuotta sitten), hänen

    perhe antoi joitakin ehtoja, jos hän on minun vaimoni (meidän on elettävä heidän kanssaan), olin shokissa, kun mieheni hyväksyi ja oli

    tyytyväisiä heidän olosuhteisiinsa (niin hullu). Perheeni vaivasi ja vaati, että minun pitäisi irtautua hänen kanssaan heti. Päätin

    anna hänelle viimeinen ampui ihmiseksi, joka on jo ottanut 100% sydämestäni, otin riskin mennä hengelliseksi heidän kanssaan

    konsultointi tohtori Sharaja kautta sharajasid@gmail.com, en tiedä miten, mutta henkinen isä tiesi jo aikanaan

    kysy häneltä. Hän ensin kertoi minulle vaara, johon olin mukana ja miten aviomies on orjuutettu synnytyksestään, miten he pitävät

    aivot pesevät hänet tekemään tahtonsa. Kuten lainaus, joka sanoo henkilön näkevän selvästi vain sydämen, tajusin sen

    kukaan ei nähnyt mitä olen nähnyt aviomiehissani, ja siksi käytin PRIEST SHARAJAn apua, jotta häneltä poistettaisiin hänen kurjuutensa. Hänen silmänsä

    jossa PRIEST SHARAJA SID avasi ensimmäisen kerran hänen perheensä rakastui minuun ja antoi jokaiselle pyynnöstämme,

    perheemme ovat tunteneet rauhan rakkauden loiton jälkeen. Se on yli 2 vuotta rakkauden loitsun jälkeen ja mieheni on

    jatkoi parantumistaan ​​joka päivä ilman häiriötä hänen perheestään. Olen odottanut liian kauan jakaa tätä hämmästyttävää kappaletta.

    Kiitos ajastasi ja myös PRIEST SHARAJA SID. Tiesin häntä lukemalla joitakin uskomattomia todistuksia blogeista .. tekstiä

    pappi sharajasid ++ (234) 9066-376197

    VastaaPoista

Kerro toki omia ajatuksiasi, arvostan kommenttiasi!
Pysythän kuitenkin asiallisena, kiitos. :)